تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 10:51
کد خبر : 78772

نمایشگاه اسواران و بلدیه در رشت گشایش یافت

نمایشگاه اسواران و بلدیه در رشت گشایش یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ نمایشگاه توانمندی های هیات سوارکاری استان گیلان با عنوان” اسواران و بلدیه” عصر پنجشنبه در رشت گشایش یافت. ️این نمایشگاه توسط هیات سوارکاری استان گیلان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در فضای باز و با رعایت پروتکل بهداشتی در منطقه منظریه رشت افتتاح شد و برای بازدید

جارستان به نقل از ایرنا؛ نمایشگاه توانمندی های هیات سوارکاری استان گیلان با عنوان” اسواران و بلدیه” عصر پنجشنبه در رشت گشایش یافت.

️این نمایشگاه توسط هیات سوارکاری استان گیلان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در فضای باز و با رعایت پروتکل بهداشتی در منطقه منظریه رشت افتتاح شد و برای بازدید عموم دایر است.

معرفی اسب نژاد های مطرح کشور همچون کاسپین، ترکمن، غرب، فلات، کرد و تالش و نیز معرفی نژادهای اصیل خارجی، معرفی مراکز مورد تایید هیات سوارکاری استان برای آموزش از برنامه های نمایشگاه اسواران و بلدیه بشمار می رود.

️برپایی غرفه های آموزشی و نیز آشنایی بازدیدکنندگان از انواع و نحوه مسابقات سوارکاری توسط مسئولان و مربیان هیات سوارکاری استان گیلان از دیگر برنامه های نمایشگاه توانمندی های این هیات در گیلان بشمار می رود.

نمایشگاه توانمندی های هیات سوارکاری استان گیلان که قرار بود از اوایل هفته جاری به مدت یک هفته در رشت برپا شود،  به دلیل شروع بارندگی در رشت از امروز افتتاح و تا روز جمعه (فردا) نیز ادامه دارد.   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.